Frisyrångest..

Håller ju på att spara ut till långt hår igen... Men rätt som det är får jag ångest och funderar på att ha kort i stället.. Har letat fram lite frisyrbilder från dom senaste åren. Vad tycks? Vilken frisyr ska jag ha?
Låångt hår:


Långt och färglatt:
 

Halvlångt med lugg:


Kort på ena sidan och långt på andra: (Var hårmodell)
 

Jag o Felicia var hårmodell (igen):


Innan hårvisningen, ett försök att skämta bort nervositeten, skulle bli klippt på scenen, utan att själv få se!
Diggar faktiskt kläderna=)



Efter klippningen, hade inte fått sett mig själv än, man riktigt ser skräcken i ansiktet!
Kan inte påstå att jag var direkt jättenöjd efter jag tittat mig själv i spegeln heller... Fast vande mig liite sen.

 

Och när det växte ut lite så kunde man rufsa till det lite:
 

Nej nu orkar jag inte leta mera bilder, har ju haft en drös med olika frillor uppenbarligen..
Hojta gärna till om det var nån särskild frilla som ni gilla;) 
(ett litet rim så här kvart i tre på natten, känner mig ungefär som jag ser ut här)

God natt/ J.   :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker ju att du passar i allt =)

Kram Johanna

2009-05-16 @ 15:04:23
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag slår ett slag för kort hår...=)

Hur e de med Zorba, har hon hämtat sig sen hon fick uppleva sina 2 mardröms dagar på lungret.? hehe



//Sanna

2009-05-18 @ 18:44:49
URL: http://lagomasanna.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag gillar första och sista stora bilden bäst, men håller med tidigare talare att du passar i allt, du har så fenomenalt vackra ögon så man liksom knappt ser håret ändå... :D

Kramar

2009-05-21 @ 23:51:06
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0