Städar.

Söndag=städdag tydligen. Fick ett ryck när jag kom hem att börja städa. Har dammsugit, håller på att plocka ihop grejer och sen ska jag minsann rensa sekretärn! Jajamen!
Från filmen Välkommen Mrs Doubtfire. Så rolig film:P

När han (hon) dansar med städutrustningen till: Dude (looks like a lady)


Ps. Jag har alltid trott att dom sjunger Do it like a lady. Haha!! Vilken besvikelse.
Ps2. Jag trodde att Ronja Rövardotters borg fanns på riktigt tills för två år sen när jag fick det berättat för mig att så var icke fallet. Där kan man snacka besvikelse!! Stor besvikelse!
Men "klippan" i vattenfallet där hon sitter och skriker och aktar sig för stt drunkna, det finns iaf!
Ristafallet: (typ 8 mil från mig)


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har diskat lite lite, mer orkade jag inte :P

Visste inte att Ronja varit vid ristafallet. :D

2009-10-11 @ 20:00:22
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Anna

VA?!?!?!?! FINNS INTE RONJAS BORG PÅ RIKTIGT?!!?!?

2009-10-11 @ 23:03:27
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0