Träningen idag.

Idag fortsatte vi att klura på tävlingsprogrammet, känns sjukt stressig faktiskt! Men vi kan om vi vill! (Hoppas jag). Förutsatt att alla verkligen vill satsa!
Har lite skojsiga bilder från träningen iaf. Vi avslöjar ju inget från själva tävlingsprogrammet så jag har bara bilder från det andra vi pysslade med idag, Haha! Shi fick ni! 
Anna i diverse skojiga bilder:P



Tänkte dra på Golds efter cheeren och köra styrka men hade glömt min bricka så jag tog mig inte in, fatta min besvikelse. Fick i stället åka till Fatima och äta Olles goda lasange och kolla på Desperate Housewifes, inte fy skam det heller men det bidrog ju inte till en mer vältränad kropp. Det kan jag inte påstå.

Näe nu ska jag väl gå och lägga mig så jag orkar kliva upp när Felicia knackar på dörren=)

Ps. Har börjat att lägga inläggen i de kategorier dom borde va i:P

Kommentarer
Postat av: nna

HAHAHA, MEN JENNY VAFAN!!

2009-10-21 @ 11:23:57
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0