Stackars Anna.

Igår testade vi en ny grej på träningen och då fångade vi inte Anna riktigt så hon trampade snett i landningen:S Och nu har hon skitont i foten!! Hoppas det "bara" är en stukning och inget allvarligt!
Jag känner mig lite skyldig för jag tycker själv jag är kass på att fånga när vi testar nya saker :S (Skärp dig! *slap*)
Jag hoppas, hoppas det går över snart!!! Dels för att jag tycker Anna får dras med tillräckligt mkt ont i vanliga fall och dels för att jag vill att hon ska få va med på våra uppvisningar som vi kommer ha framöver! Om det finns en Gud då fixar han hennes fot NU! :D Annars får han med mig att göra!!!

Gårdagens roligaste: Men stå inte på mig!!!!
Gårdagens tråkigaste: Annas fot :(

Kommentarer
Postat av: Anna

nää inte ska du könna dig skyldig! bara att träna hårdare =) jag bitch-slappade ju dig över käften så :P haha!

2010-04-28 @ 22:25:38
URL: http://mongoanna.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0