Nu var det klippt.

Idag tog jag mig i kragen och klippte gräset och se så fint det blev;)
Före:

Efter:

Före:

Efter:


På kvällen var det bevakningsträning med Baileyz, det gick bra på patrullstigen förutom att matte var lite trög igen... Spåret gick bra första halvan sen kom vi in på nån annans spår och hittade deras apport, pinsamt. Men vi fick inte gå våra egna spår utan varandras och det jag fick var väl inte så bra utlagt... Typiskt!

Annars idag så har jag hunnit med att ha möte på Stadium, fika med Marina och träffa mamma en sväng. Mycket trevligt! Och vädret har varit toppen hela dagen!
I morgon ska jag jobba 7.30-11 sen hem och SOLA! Sen ska jag jobba igen 19-22. Blir nog en rätt chillad dag. Ska träna en massa lydnad med Bailarn.

Nu är det dags att sova.
Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0