Lite träning.

Var toktrött i fm så jag stannade och slappade 2 timmar på jobbet efter att jag slutat, är det normalt?
Till slut var jag tvungen att kliva upp ur soffan och åka därifrån för jag blev inge piggare. Drog ner på gymmet, tröttare än tröttast, trodde inte jag skulle orka men när jag gick ut till bilen i den 17gradiga kylan piggnade jag till och tog mig i kragen och åkte dit. Klapp på axeln!
Väl där snacka jag lite med Mattias och sen körde jag 30 min på crosstrainern och så var det axlar och triceps som fick tränas lite. Så skönt att äntligen komma igång igen:)

Var sen och käkade lunch på stan med mig själv:P Marina titta förbi lagomt till teet efteråt. Var ut med dogsen en sväng på Frösön och passade på att titta in till pappa, trevligt. Sen begav jag mig hemåt för att dricka te igen denna gång med Felicia (har skippat sockret i dagens båda koppar!) och sen var det 2 timmars cheer som stod på schemat. Blev mkt träning på ramsan, kul att jag är den enda som låter som värsta karakaren... Hehe.

Fått ihop 21192 steg idag, jag leder tävlingen i vårt lag iaf;)

Nu ska jag hoppa i säng för att dra på jobbet 7.30 i morgon.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0