Räven raskar över isen!

Eller iaf snön i detta fall.
Gud vad jag önskar jag hade en riktigt bra kamera. Såg som sagt denna räv när jag var på väg hem idag. Och igår när jag for in till stan såg jag tre rådjur ute på åkern mitt på dan. Man skulle kunna få grymma bilder ju!
Det blir dessutom ännu sämre kvalité när man zoomar så mkt. Men man ser ju iaf att det är en räv, typ.
Räven.


Tog kort på Zorbelorben när hon åt sitt födelsedagsben, sötnöt!



Nu är det julstämmning på riktigt.
Adventsljusstaken.

Clementinerna.

Och den obligatoriska chokladkalendern. Växer aldrig ifrån den ;)


Nu håller jag på att dö av tröthet så nu ska jag hoppa i säng, ska bli såå skönt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag gillar Bamse kalendern bäst :D

2010-12-02 @ 11:32:55
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0