Shopping.

Idag har jag (kors i taket) varit på stan och shoppat! Det var 100 år sen sist, jag hittar knappt på stan, hehe.
Det finns grymt mkt fult alltså! Helt galet, had fullt shå med att hitta nåt snyggt och jag vet inte om jag lyckades, ska testa grejerna hemma först innan jag vet om jag e nöjd...
Linnet diggar jag iaf, det är lila och silver! Woop woop! ;)
Bilder kommer sen, en liten sneakpeak kommer dock, moahaha!




Jag, Marina, Veronica och hennes kille var och lunchade innan shoppandet, käkade lax, nice!
Näe nu ska jag ta och pallra mig upp till Önsjön där det bjuds på sushi, mums! :D
Tack Snojja för att du lärde mig gilla sushi. Miss U♥

Kommentarer
Postat av: sonja

Miss you too...!!! Massor!! allt har gått åt helvete med engelsmannen så nu är jag ensam och miserable:( Kan jag komma och bo hos dej???

XX

2010-12-11 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0