Bäää.

Det blev ingen får och get kurs för mig, kanske missade den lite undermedvetet... Läste Öp i sängen natt och sen kollade jag igenom några bilder på kameran sen däckade jag utan att ställa alarmet.. Vaknade 08.59 av ett mess och vi skulle åka 9 från skolan.

Nu är jag alltså ledig resten av veckan och jag ska se till att göra alla måsten jag skjutit upp och åka masa skidor med hundarna.

Det var en extra valbar kurs så oroa er inte.. Var bara 4-5 st av 15 som valt den tror jag. Jag har valt hästkursen, såklart, så jag kommer få mina poäng.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå på box eller en hårmodellsuttagning... Hm. Det är såklart samma tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0