Bla bla bla.

Jaha. Inte världens bästa uppdateringar här inte. Men jag har inte haft nån lust...
Men nu så=)
Har jobbat tre dagar nu, fortfarande introduktion. Lite läskigt är det, en del får konstiga utbrott så det är bäst att passa sig:S
Jobbar när vi har träning. Inte bra! Har ändrat i rutinen men har inte kunnat vara med och träna på den. Så tråkigt! Och vi har ju uppvisning på lördag. Får se hur detta ska gå...
Ninas mamma tog en massa bilder på förra uppvisningen. Mycket bättre kvalité än vad det är på min kamera.




Har lite maskrosor på gården=)



Nu har jag suttit och kollat på Sex and the city. Snart börjar Two and a half men. Funderar på att fixa te eller sova. Men jag är inge bra på att sova den här tiden på dygnet.

Jag är less på att va singel nu, fast jag har inte tid med nåt förhållande iaf känns det som. Känner mig lite splittrad, jag vill inte va själv men samtidigt är det skönt att inte behöva anpassa sig efter nån...
Dessutom har jag aldrig varit själv särskilt länge. Alltid haft nån och gosa med. ;) Eller ja det finns väl nu med men det är så oseriöst... Vilket iof kan va nice. Haha nu spoonar dom på tvn, det måste va det bästa som finns;)
Nä för fan, nu blir det te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0