Aj.

Min mage har inte varit helt okej idag, jag hoppas verkligen inte det är den här jäkla cryptosporidiumparasiten som attackerat mig oxå. Jag har ju som sagt druckit vatten i stan och det är 7 dyngs inkubationstid :S
Tänk att man skulle hållt sig på landet.
Im so happy att jag bor där jag bor nu så jag slipper hålla på att koka vatten och jävlas. Jag är dessutom ledig nu hela veckan så jag behöver inte stå på jobbet och koka heller :D
Dock har jag träningar och jobb med Golds i stan men då tar jag bara med mig en vattenflaska eller två. Awesome!
Fast i helgen har vi cheerläger och då var tanken att jag skulle bo hos Anna i stan. Men då får hon koka :P

Näe nu ska jag betala räkningar och gå och lägga mig, ska på 2 möten i morgon fm. Vuxet va, möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0