Cheerface=)

Intervjun gick bra, vi fick nog fram det vi ville. Ulrika på LT är supertrevlig och vill att vi ska bli nöjda med repotaget, det gillar vi! Men vi kommer ses fler gånger, hon kommer och fotar lite mer nästa stuntträning:D

Jag längtar till jag kan börja träna igen, tänkte kanske börja i morgon lite försiktigt. Håll tummarna för att jag inte blir sjuk igen!

Awesome! Vi SKA kunna detta sen! :D


Jag är med i en utmaning nu: One hundred push ups :D
Ska börja i morgon, men det känns muppigt att börja på en onsdag, hade kännts bättre med måndag:P Fast å andra sidan kan det vara skönt att börja på en onsdag iaf. Nog drygt med att veckorna börjar på måndagar.
Vad invecklat det blev.
Go Onsdag! Mitt nya liv startar! Haha;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev jag nyfiken?! Börja med vadå?! :D

2010-11-03 @ 01:01:49
URL: http://north
Postat av: EJKEEEJ

Haha fan i helvete va ont det gick för mig på jobbet i lördags! Tur våra boenden har överseende med det mesta ;) Du hittade på att det luktade bränt va? Snälla....:P



2010-11-03 @ 08:07:29
Postat av: Michaela

Du ska inte börja träna ALLS.. kan du bara bli frisk så du slipper vara småsjuk hela tiden!

2010-11-03 @ 09:41:23
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0