Hata skott!

Fan vad dåligt det gick idag med skottet. Det andra gick bra men inte skottet och platsliggningen... Jag vette fan hur det kommer att gå i morgon, eller det gör jag, åt skogen. Vi körde lite skott när jag och Bailarn bara gick omkring eller satt still, gick sådär, han reagerade på alla skott men mindre och mindre iaf. Sen skulle jag lägga Bailarn brevid värsta superhunden men näe, han bara reste sig hela tiden :( hann inte ens skjuta nåt... Han bara kröp mot mig, så jäkla störigt!!!
Nu hoppas jag på ett under till morgondagens lydnadsprov!
Ska tokträna platsliggning resten av kvällen!
Några bilder från finvädret.





Ps. Körde agility med Wilze, han var så duktig;) A-hindret, balansbommen och tunneln, han bjöd på A:et som bara den efter ett par ggr;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0