Sleepy.

Gud vad jag är trött nu! Sitter och kollar på scrubs, dricker te och äter tekakor, asgott! Ska nog hoppa i säng om en stund. Är ledig i morgon så ska försöka få nåt vettigt gjort.

I morse var jag hos sjukgymnasten, det gick bra, ryggen känns rätt okej=) Sen var jag på gymmet och tränade. Körde en kvart på crosstrainern, sen körde jag biceps och triceps.
Drog till Felicia på frulle och välbehövligt skitsnack. Sen for jag hem och fastnade vid datorn med en massa uppdaterande av cheergrejer, adresslistor, kontrakt osv.

Har även börjat forska i en grej, ska se om jag kan reda ut en sak som gör mig jävligt förbannad!

Näe nu må jag slurpa i mig teet och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0