Funkykidz.

Idag har jag varit på min första Funkykidzutbildningsdag (långt ord det där...) det var riktigt roligt och lärorikt. Jag har fått dansa runt som en 5åring och varit trotsig, sjukt roligt! I morgon kör vi sista dagen, då ska jag lära ut 2 låtar så nu har jag suttit och lärt mig koreografin.
Var ju på F4 tidigare under kvällen och åt middag med mitt kompani. Jag missade tyvärr övningen som var under dagen som dessutom verkat sjukt rolig, jobbig och bra. Men jag fick iaf äta en god middag och lyssna på galna militärhistorier =)
Nu är jag hungrig och trött, tror jag ska ta med lite fil och flingor och äta i sängen minsann. Då kan man bara däcka sen;)

Cyklade förresten till jobbet igår, 15km dit i solsken, när jag sen cyklade hem var det nästan mörkt ute. Dessutom kändes det så satans trögt, kollade ner i farten för att se om det var lite luft men d såg ok ut. När jag hade kanske 3km kvar (av mina 15km hem, japp, det är lika långt hem) så började cykeln kännas konstig och efter en stund till så började den lixom guppa.
Tänkte att nu kan det snart inte vara nån luft kvar, cyklade sakta vidare, mötte Andreas som skulle möta mig med dogsen, klev av cykeln och det var ett platt bakdäck då...
SUCK!
Så nu är jag utan bil OCH cykel, lovley!
Ska anlita Andreas som chaffis i morgon... Ska på FK 11-16 sen jobba 16-9.30 måndag morgon sen hoppa på ett 14-21pass på mån kväll, puh! 

Slänger upp några bilder på det jag bakade när Andreas fyllde år.
Mina första cupcakes ever.

Kolakakor.

Specialbulletårta;)

Kanelbullar.

Vaniljbullar.

En tårta som vi gjorde tillsammans=)


Nähäpp, nu skulle jag visst va fyllechaffis.. Åker väl mot stan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0