Bevakning!

Nu är jag på G med bloggandet! ;)

Är så taggad inför i morgon! Jag ska iväg med Baileyz och träna bevakning, åh det ska bli såå kul! Det var jättelängesen nu!
Hoppas han kommer att vara lika duktig som vanligt!
Jag ska ta lite bilder så jag kan blogga om det när jag kommer hem igen. Det ska tydligen dessutom vara toppenväder i morgon, SOL! :)
Var ju sjukt underbart väder idag. Synd att jag fick så jävla ont i magen så jag inte kunde göra nåt, hade tänkt ut och gå.
Jag och Andreas var och käkade känguru på hans restaurang och sen blidde det Schwarzwaldtårta. Hade så sett fram emot tårtan då jag inte ätit onyttigt på hela veckan (inga mackor heller) och framförallt så var det min favvo när jag var liten. Men vilken besvikelse!
Den va inte alls lika god som är jag var liten:( Samma sak med Pigall, var min favvo när jag var barn men nu är den inte alls lika god. WHY!?



Men ni var det bevakning jag skulle skriva om.
Jag och Bailarn på vårt certprov. Innan spåret.

Träning. Nosen i backen=)

Lycklig Bailare springer lös=)

Bästa bevakningsgänget=)
Jag o Bailarn chillar under odjuret;)


Näe nu är det dags att sova så man orkar med morgondagen!
Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Lixy

Fin blogg =)

2011-02-13 @ 11:27:16
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0