Dålig fantasi.

Önskar jag hade nåt rafflande att berätta men det har jag inte. Kanske kommer ikväll, ska surfa runt lite och se vad som poppar upp i huvudet.

Idag har det varit sjukt fint väder ute så jag, Andreas och hundarna gick/hoppade (:P) upp till Önsjön så hundarna fick springa av sig lite. Dammsugit och kastat lite skräp har jag oxå hunnit med, men det ser fortfarande bedrövligt ut hemma så i morgon blir det mera städ, när jag nu ska hinna det...
Slutar jobba 10 och ska luncha med pappa 12, sen kolla på en häst och sen äta middag, ha mina ASK och sen cheerträning, sen är det kväll...

Nu har jag nyss ätit middag och jag så där jobbigt mätt, av soppa och vitlöksbröd, brödet la sig som en klump i magen, otrevligt.

Nu skulle jag bara vilja sova en sväng....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0