Svinkallt!

Det värsta med detta jobb är att det är så jäkla kallt här, jag håller på att frysa ihjäl!
Jag har vridit upp värmen på högsta på kontoret/sovrummet och sitter i min tjocka gröna millitröja (ullfrotte) men fy bubblan det hjälper inte! Måste nog hämta lite varmt te eller varm choklad (kakao, INTE Oboy).

Annars då? Jovars, har suttit och tittat på en dokumentär el va det va om Finnmarkslöpet, helt galet vad det är coolt. Dom kör 1000km, hundarna är så duktiga!
Snart går ju starten av Amundsen Race och det är "bara" 400km.
Nyss gick även Femundlöpet 400 och 600km.
Jag vill oxå, fan att jag sålde min släde! Det är så mysigt att vara ute och åka.
En superhärlig slädtur förrförra vintern (tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0