Storsjöyran 2011!

Ikväll och i morgon kväll ska jag jobba på Yran för laget, ev lördag oxå. Vi är några tappra själar som kommer stå under helgen och få ihop pengar till föreningen, det blir bra det för då kommer vi inte behöva betala lika mkt ur egen ficka när vi ska ha träningshelg!
Annars har dagen sugit, jag sov wayyyy to loooong! Helt sanslöst, så här värdelös har jag inte varit på månader! Dessutom har det varit kanonväder och jag var medbjuden ut och åka båt hela dagen! Idiot!!!!!!!!!!!!

Nu skiter vi i det och fokuserar på resten av kvällen som då kommer att gå till att stå på Yran. Och i morgon ska jag och Fatima simma i Önsjön.

Hoppas jag får stå vid Stortorgscenen och jobba så man kan höra lite artister;)

Just a flower...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0