Marina min vän <3

Igår var Marina och hennes plastbarn (kan man säga så Marina) hehe, hit och grillade med mig och Andreas, det var trevligt. Det var ett tag sen vi sågs så jag tyckte det var dags =)
Trodde snubbn som gräver skulle va klar vid 17 men icke. När vi hade grillat, plockat fram allt och dukat bordet och dessutom flyttat bordet för att det lät så mkt och lukta bajs då kommer han och säger att han ska sluta så vi får matro. To late! Fel att säga det innan vi bar bort allt på andra sidan gårn...
Jaja, det var iaf gott och trevligt sällskap, Samuel är en liten sköning.
Vi käka flintastek, hemmagjord potatissallad och rabarberpaj till efterrätt, mums.
Dålig som jag är så tog jag bara en bild, i motsols dessutom...
Marina och Samuel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0