Mixed feelings.

En jäkla massa listor....
Det är vad jag uppenbarligen uppdaterat med senaste tiden.

Hade inte så mkt vettigt att skriva nu, är både trött och less men måste bara skriva nån rad om träningen idag.
På cheerträningen hade vi hjälp av Putte gymnast, det var riktigt bra tycker jag, jag själv lärde mig fler nya saker och det är alltid kul. Speciellt när det hjälper mitt handstående;)
Jag har lite blandade känslor annars gällande hela cheeergrejen, ibland (oftast) så känns det bra och jag är taggad men sen finns det lite moments då jag bara vill ge upp. Det är bara så himla mkt med allt! Man orkar lixom inte hur mkt som helst. Speciellt nu när Anna kommer att flytta, det är ju vi som hjälpts åt med alla och vet vad som behöver göras.
Men jag försöker tänka på allt det som är kul och på vissa speciella människor runt omkring som jag kan luta mig mot och då känns det bättre. Men det är så jobbigt när dom där downmoment:erna (fint ord:P) kommer och allt känns som om det hänger på mig, ger jag upp rasar hela föreningen och det vill jag verkligen inte efter allt slit! Jag hoppas att dom som är lite yngre får upp ett sånt intresse att dom i framtiden kan ta över lite pö om pö ;)

Nog om detta. Mot duschen!

Go Jamtland Cheer! 4 ever n ever!

Många rader det där:)

Just ja. Min egen träning...
Körde axlar idag, tänkte slänga in triceps oxå men kl blev så mkt så jag kör dom i morgon tillsammans med bröst el biceps....
Iaf, körde:

Äh! Jag skriver ett riktigt träningsinlägg i morgon med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0