Skolhäng.

For iväg på tentan i morse till 8. Var väl färdig med den 10.30. Hängde på skolan och uggla med Emma fram tills jag skulle äta lunch med Therese. Vi var på Åhlens, såklart;) Det var trevligt, toklängesen vi sågs så det var roligt=) Fick även höra nåt som hon skulle göra som lät yberkul som jag oxå vill göra! Avis!!!
Vi hann med en snabbis på stan oxå och jag hittade faktiskt några plagg och framför allt ett par ascoola skor som jag vill ha!
Köpte en hårfärg ist och lussebullar!!! :D Mums!

Efter det for jag tillbaka till skolan för att anmäla mig till nästa kurs som jag vill gå men det fick man minsann inte för kursanmälan var stängd. Där rök min 8 veckors framtidsplan... SUCK!
Blev bitter och messa Emma som satt kvar på skolan så då gick jag och hängde med henne och läste i några av alla hennes bra träningsböcker. Fick lite inspiration och det slutade med att jag messa PutteGymnast och fråga om dom hade träning och det hade dom så då gick jag ner till sporthallen till strax efter 18tiden för och kika lite på dom. Det sluta med att jag hängde där till 21, hehe. Damn vad grymma dom är! Voltar och skruvar hej vilt. 2 av dom lyckades även med nåt dom inte klarat tidigare och blev jätteglada=)

Nu ska jag ta och göra en kopp te och ta med en lussebulle till sängen, moahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0