Fullspäckat.

Hello på er alla mina fantastiska bloggläsare!

Idag är det onsdag och den började med att jag och ett gäng till cheerleaders var i Torvalla på föreningsdag. Det var skoj.
Pics.
Johanna i elevator.

Anton som spelar amerikansk fotboll fick agera bas när jag tyckte att cheerleadern och football playern skulle fotas tillsammans ;)

Ebba, en av juniorerna toppade och det gjorde hon riktigt bra.


Hinner inte skriva mer för snart är dte träning och vi ska ha påsktema och ja vette fasen vad jag ska ha på mig...
fortsätter uppdatera inlägget ikväll men ni må ju få lite update redan nu;)

Im back!
Efter uppvisningen for jag till stan och käkade lunch på Andreas restaurang, City Life, flashigt! Det blev en snabblunch för sen hade jag möte med min "engelskalärare", hon är inte egentligen min lärare eftersom jag läser på distans, min lörare sitter typ i Lund eller nåt. Men jag hade iaf ett möte om engkursen som jag har skjutit upp lite för att jag inte hunnit med. Men nu är jag på G med den igen.
Sen knatade jag tillbaka till City Life, drack te och pluggade. Drog sedan iväg till Golds och hade mina Funkykidz, det var riktigt roligt idag, vi bondade lite extra och vi körde jättemycket showdans. Dom fick köra utan att jag hjälpte till och visade och dom var så söta! Dom kunde mer själva än vad jag trodde men i en del så kom ingen av dom ihåg vad dom skulle göra så då stod dom där och såg jätteförvirrade ut, och fnissade lite, hehe!

Sen for jag hem, hade tänkt vila när jag kom hem för jag var så sjukt trött innan kidzen men sen blev jag ju pigg efteråt så då åt jag middag och surfade lite. När jag väl sen skulle åka på cheerträningen blev jag svintrött! Drygt! Men träningen höll jag mig pigg på och den var kul. Vi tränade mest på alla byggsekvenser vi har, måste ju som nöta, nöta och nöta dom. Och idag var en bra dag då 2 st var borta. Då kunde vi köra en grupp och ha spotters.
Eftersom det var påsktema åt vi även lite godis, hehe!
Pusskkärring :P

Posekkärring:P



Jag är så jävla rolig! (fattar ni inte skämten får ni maila)

Lina hade med godis till träningen.


Näe nu ska jag äta äggmackor för jag är svinhungrig, har ont i magen och är trött. Äggmackor är framförallt bra när man är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0