Cheercamp, resten av helgen.

Fredagen var första träningsdagen på campet, den började med att vi vaknade upp till lite fin musik och sen blev det partymusik, dunka, dunka! Mkt trevlig väckning faktiskt =) Sen körde vi gemensam uppvärming och sen drog vi igång. Jag minns inte vilken ordning vi gjorde saker men det var både stunt, campdance och tumbling om jag inte minns fel. Känns som vi bara körde tumbling 2 dagar iof... Men mitt minne är inte det bästa. Det var iaf riktigt roligt att lära sig en dans! :D Den var frän. Ska lära tjejerna hemma den.
Första tumblinglektionen är jag dock inte alls nöjd med då det var för mkt folk och lite tokig planering så det enda jag gjorde, förutom lite uppvärmining var 1 hjulning... Men flera var missnöjda och påpekade det varpå dom fixade det till nästa dag och då fick jag massa gjort. Jag fick dock jaga lite hjälp själv och inte ge upp vid ett nej så blev det kanon sen! Fick mkt bra hjälp med mina rondater av både Johannes och framför allt Blake, sen gjorde jag både handvolt med hjälp av Melissa och en till och jag provade även flickisrullen och flickisstolen flera gånger och fick bra feedback, superkul!
Kom över en liten skräck oxå, att stå på händer mot en vägg, har alltid tyckt det är svinäckligt och tror alltid jag ska slå huvudet i väggen. Men när Blake bad mig stå på händer mot en vägg för han skulle kolla då var det bara att bita ihop och göra det, och jag klarare det galant (utan att slå huvudet)! Woop, woop!

Eftersom jag knappt minns vad vi gjorde när så slänger jag upp lite bilder ist.
Blake, den långa i mitten. Colton, längst till höger, våran coach i Team Diamonds ;)

Jag och Colton.


Team Diamonds!


Jag är bas i vänstra gruppen, på höger sida, ser ut som jag har spetsigt hår :P

Superduktiga parterstuntparet Mika och Mija!

Jag och Mika, jag kände mig liten.

Jag och Mija, kände mig stor :P

Norpat bilder från Emma som jag lärde känna på campet, hon var min flyer en massa =) Här är hon och Colton.

The staff made a cool entry ;)






Jag syns där i svart Goldslinne som bas ;)


Stal dessa bilder från Nadjas blogg :P
Nadja och Kiara Nowlin!
Kiara och Sara Batys autograf =)
 
Kanske uppdaterar inlägget framöver med fler bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

omg! har du fått kiaras och saras aoutgraf! jag skulle gå på det där lägret men det blev inte så. När börjar ni eran Höst Termin? kan du göra det där strech inlägget med Nadja då? snälla. //Malin

Svar: Det var Nadja som fick deras autografer på rosetten, men jag har dom oxå fast på en tshirt. Ska du inte åka till Luleå på det lägret då? Man lär sig massor!Jag lovar att göra det när terminen börjar!
Jenny

2012-08-21 @ 20:13:46
Postat av: malin

ok. skulle gärna men har inte pengar //malin

Svar: Glömde svara när vi börjar. Har inte exakt datum än men I början på september.
Jenny

2012-08-21 @ 22:40:38
Postat av: malin

ok. jag skulle också vilja ha en bild med kiara bara för att hon är awesome och hennes autograf på min rosett. Är det Nadjas rosett? jag tycker att Nadja är ganska söt faktisk. Hon pominner om en av karaktärerna i Bring It On filmerna, fast jag slår vad om att hon är mycket snällare. Ska ni resa ner något mer framöver? jag skulle verkligen vilja träffa både dig och Nadja. Det låter typ som att jag är ett fan eller nåt, fast man kan nog säga att jag är det. Ni är båda jätte duktiga (vad jag sett iafall) och här i sverige så är Nadja en av dom flyers som jag ser upp till mest, jag vill verkligen bli lika duktig som hon. Du kan ju gärna hälsa henne att hon har ett iaf 1 fan , för hon har typ lösenord på sin blogg nu. Men tack igen för att du tar dig tid och ork att göra det här //Malin

2012-08-28 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0