Bästa syskonbarnen!

Idag var som sagt Simon och Emma här och hälsade på. Vi tog en sväng med släden, fast hundarna orkade inte dra oss alla tre många meter så jag skjutsade dom en och en en sväng i skogen men det var så mkt snö så det var tungt. Skulle haft 2 hundar till eller 4;)
Sen fick dom köra själva, båda var grymma=)
Hängde en stund i snön och busade med dogsen. Dom kastade snöbollar till Baileyz och Zorba hon grävde och pysslade på. Hundarna var helnöjda.
Så kul att både syrrans kidz och brorsans dotter hälsat på inom en vecka!
Bilder från dagen. 



Sen var jag och Emma till ridhuset och red, hon var skitduktig! Red en bana med koner och sen hoppade hon! Naturbegåvning.
Stackars Simon fick stå ut med Kajsas galna skällande medan vi var borta, han gjorde det bra;)

Tog förresten bilder på hundarna i fm, tre av fyra låg i soffan.
Kajsa.

Nike.

Zorba.


Chillat att vara hund.

Haha, hade precis publicerat inlägget och så tittar jag på dogsen då ligger dom och ser ut att sova tokskönt, speciellt Bailarn.
Chill out.


Näe nu ska jag oxå sova, är skittrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0