Dietdag 5.

Frulle bestod av gröt med sylt och mjölk, sen åt jag 2 mjukbröd med skinka och tomat (vilket innebär att det bara blir kolhydrater till en måltid).
Lunch/middag: Köttgryta (dubbel mängd) med ris (rismängd som till en måltid) wookisar och sallad.
Kvällsfika: Keso med jordgubbar. 
Jag och Andreas var hos Felicia och kollade på film och då åt dom chips och satan vad gott det luktade. Det var såna här goda Lantchips så jag norpade faktiskt 1, men bara 1! Sen ikväll var vi hos Andreas gudbarn och där bjöd dom på bullar. Men det åt jag iaf inte men jag skulle nästan behövt en haklapp såsom snålvattnet rann. Bullar är sjukt gott ju.
Har bara druckit en drink idag oxå, not good. Skärpning nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0