Hes.

Jag lyckades hålla mig från att vara med på träningen. Men det var nog så jobbigt att räkna, jag var sjukt andfådd efter halva progget och då stod jag ändå still och räknade och sen på slutet var jag dessutom ashes. Har nu druckit typ 3 koppar te sen jag kom hem.
Var iof med och byggde en gång men det var för att vi skulle kunna köra allt i programmet;)
Jag har gjort några ändringar i slutdansen och dom är jag nöjd med, håller nu på att klura på förändringar i ramsan, tror det kommer att bli bra, ska testa nästa träning.
Har fått 2 roliga mail till cheermailen idag oxå=) Det ena var en tjej som var intresserad av att börja och det andra är hemligt än så länge! ;)
Cougars ♥

Vi lekte pepparkakskull
(eller vad det heter egentligen) sjukt kul, Sanna skrek som en gris och såg livrädd ut när hon var tvungen att springa, haha!

Stronger! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi blev sponsrade av kommunen med mattorna så jag vet inte riktigt vars de var köpta ifrån men jag tror att det var från Göteborg. Det tog inte mer än en månad att få dem så kolla efter något företag i Göteborgs trakten.

2012-01-24 @ 09:38:03
URL: http://idaliindberg.blogg.se/
Postat av: kerstin

Jag pratade med en som heter Robert Andersson på www.teamgym.com väldigt hjälpsamma :) Lycka till inför Dm :)



2012-01-24 @ 14:48:14
URL: http://www.kerstin.blogg.no
Postat av: Eva

Haha jag förstår varför Sanna var så rädd, jag ser ju farlig ut när jag springer mina jättesteg. :D

2012-02-02 @ 23:31:22
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0