Tired.

Har tillbringat morgonen i stallet med Veronica och Felicia, te i sadelkammarn, inte så dumt=)
Nu sitter jag och klurar på min novell. Jag ska skriva en novell tills i morgon som ska handla om en ev dom 7 dödssynderna. Kan inte påstå att det här med att skriva är min grej... Suck.
Ska ta och läsa dom sidorna som står på schemat sen kanske kura ihop i soffan och sova lite, tänker att novellen kommer till mig i en dröm;)

Har lite ont i halsen igen och är snorigare idag än igår. Skulle kanske inte byggt så mkt igår, men det var så kul, vi testade lite nya saker och allt går så himla bra nu för tiden, wihi! Men vi saknade folk så jag kunde ändå inte stå på sidan.

Näe nu är det pluggdags...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0