Bula i huvvet och förkyld, check!

Fan vad det är tråkigt att va sjuk. Skitdrygt att inte kunna andas genom näsan, man blir ju astorr i munnen.
Fick förresten en bula i huvudet idag på träningen, skulle träna på att fånga och då fick jag en armbåge i pannen, men jag fångade iaf. Sen gjorde Katja illa knät... Eller det var iof innan vi började fångträna. Hon föll från lib i typ slow motion och jag såg precis vart hon skulle falla, rätt i mina armar, romantiskt :P Men det är inte superlätt att fånga någon bakifrån när hon faller från den höjden, fångade henne med värsta kramen men sen flög jag framåt ihopvikt och hon satte sig på mattan. När hon landade med benen i backen så var det ena typ övversträckt och så gick det alltså inte så bra. SKIT! Så sen tränade vi på att fånga i cradle i alla lägen och det ska vi fortsätta med! Ingen ska göra sig illa igen! Jag blir så arg. Jag siktade verkligen efter henne och tog henne och ändå blev det inge bra! :(
Jag och Katja. Ser helt galna ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0