Argh!

Detta inlägg låg kvar opublicerat så trycker väl publicera nu då. Minus några bilder...
 
Bloggappen suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Därför har det blivit så lite bloggat. För varje gång jag skrivit nåt så vägrar den publicera. Så sjukt irriterande och till slut ids man inte och då blir det inget gjort... Och som vanligt händer det ju saker hela tiden, jag har ju egentligen SKITmkt att skriva ikapp. men det lär jag ju inte iddas. Brukar bli så.Har ju inte uppdaterat om Marma...
Jaja.
 
På onsdag åker jag och några ur laget till Borås på cheercamp och det ska bli så sjukt kul!!!!! :D Jag har taggat genom att shoppat nya träningskläder och hoppat studsmatta idag ;)
Tog lite bilder. Jag är awesome ;) Önskar dock jag kunde hoppa lika på backen, haha!
Jump!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0