Jamtland Cheer, snart i DIN LT.

Igår var LT på besök och gjorde ett reportage om oss, det var kul! Det var Maja, en av dom yngre tjejerna i laget som styrt upp det hela. Jag är imponerad över hennes engagemang, inte bara när det gäller detta utan även överlag. Så kul med såna som visar framfötterna! =)
LT fotade lite bygg, gymnastik, hopp och fys. Jag hoppas fysbilderna blir grymma! Så folk fattar att vi TRÄNAR! O inte bara lallar runt. Det ska bli kul att se hur repotaget blir! Länkar när det är ute =)
 
Vi tog lite bilder efter att LT åkt och som vanligt så blir det mkt tokigheter när vi ska fota. Det var en riktigt bra och framför allt rolig träning, alla var glada och kämpade på fysen för LTs skull, haha!. Lite smygstart med fys på säsongen ;) Och plus i kanten för finvädret! Awesome day! :D
Några av bilderna som togs med min tele. Enjoy ;)

Plågade miner :P
Från mitten och ut: vig, vigare, vigast. Haha, I need to stretch!

Haha, nice pyramid ;)
Skönt att det inte bara jag som drar i håret i tid och otid ;)
Jag och Nadja, som nu är den som hängt med längst i laget.

Mitt nästa mål, att orka bicepscurl med Nadja, haha!
Jag tror att jag "fixar håret" hela tiden för att få en chans att spänna biceps, hahahahahha!
 
Näe nu ska jag hoppa i säng och läsa några rader ut min idrott och hälsa-bok, sen sova för i morgon ska jag upp och träna!
 
Vi höres!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är fortfarande långt ifrån att ens vara i närheten sv att vara liks vig som Nadja. Söta bilder föresten, ni verkar ha jätte roligt på era träningar.
Hur länge har hon gått i laget om hon är den som varit med längst? Hur gammal är hon?

Svar: Hon är extremt överrörlig så det är svårt att bli så vig som henne ;)Vi har riktigt roligt vissa ggr, hehe. Hon har varit med sen 2009 om jag inte minns fel. Hon är 96a.
Jenny

2013-06-19 @ 13:00:44
Postat av: Tina

Vilka muskler! bild nr 2 uppifrån.

2013-06-20 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0