Snabbresumé av lördagen.

Var i stallet typ 8.15, alldeles för sent med tanke på att jag började jobba 9. Tokmockade åt båda hästar, kastade in maten i boxarna, svischa ut till Frösön och lämna Baileyz hos "daghusse" Micke. O hann i tid till jobbet. Heja mig. Jobbade till 18, åkte och hämtade hunden, trodde jag skulle hämta bil men näe, åkte på gymmet, åkte hem, kollade film i min ensamhet på datorn då TVn lagt av... Internet är så jävla segt så d går inte att använda för film men hade en liten DVDfilm som va helt ok. Lagade matlådor till i morgon och nu blir det sova.
När jag jobbar dessa pass då jag börjar runt 8 och slutar 18 då behövs det typ 4 lådor. Mellis, lunch, mellis och middag. Ev frulle om jag börjar 7... Crazy!
Lång snabbresumé :P
Bilderna är på kesellapannkaka, den smakar helt ok men man förväntar sig att det ska smaka vanlig pannkaka när den ser ut som det. Och det ändra är ett frukostbröd med timjansmak fylld med keso, skinka och tomat. Riktigt smarrigt. Det är kul att prova nya saker och i FF är det bara nya recept för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0