Skitzo.

Skrev ett inlägg igår när jag var så jävla förbannad och självklart gick d inte att publicera skiten och då blev man ju inte mindre arg... Idag på min andra blogg gick det att publicera. Skitzoapp.
Nu är jag gladare än igår o d e väl bra men dessto sjukare ist. Fan. Alltid är d nåt djävulskap. Haft lite känning ett tag och det har gått upp o ner med lite halsont och nästäppa om vartannat. Men ikväll slog det till rejält. Toktäppt i näsan, ont i bihålorna och lite i huvudet och lite senare slog även halsontet till. Fabulous!

Gick inte publicera detta heller när jag skulle.... Så nu är detta old news...


Kommentarer
Postat av: Anni

Lol

2013-09-06 @ 07:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0