Sjukling. Och annat.

Är inte den bästa på att blogga nu för tiden, vilket är synd. För min egen skull. För det är så kul att gå tillbaka och läsa vad man gjort =)
Nu är det lördag natt (söndag då egentligen) och jag sitter och dricker te och kollar på film. Är sjuk. Suck! Hade känning i halsen i torsdags men var ändå med på Leiners styrka och vaknade upp på fredag morgon i värsta förkylningen.
Idag skulle vi haft övning, skytte, men kände inte att jag orka springa omkring med all utrustning hela dagen så har varit hemma och vilat. Tråkigt men bra för den lilla hälsan.
 
Tidigare i veckan jobbade jag mina första nätter på jobbet, natt 1 och 3 inga problem men natt 2 var tung, var så himla trött och klockan gick så sakta. Hade kunnat gett mkt för att få slumra en stund, men jag överlevde =) Satt första natten och tokkollade Cheerleaders på youtube, awesome! Dom är så jäkla duktiga!
 
I onsdags hade jag mitt första helt egna Bodypumppass oxå och det gick bra! Jag har ju bara teamat hitills och bara kört som mest halva passet, hade dock kört alla låtar själv utom en innan. Men jag klarade alla låtar! Gjorde nåt litet fel men det var bara att köra på, hamnade även i otakt en snabbis men hittade rätt snabbt. Det var så himla roligt! Och ännu roligare är att jag har fått så himla mkt beröm att jag är så duktig som instruktör. Awesome! Sånt värmer verkligen! ♥
 
Nu är det dags att ställa om klockan och gå och lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0