Magsjuka? Dessutom deppig...

Inatt när jag precis hade lagt mig så blev jag superillamående! Var tvungen att kliva upp och ta mig ner för trappan till toan... Men sen hände inget,det gick över.. Gick och la mig igen, vaknade vid fyra av att jag mådde jättedåligt, skitont i magen, men somnade om efter jag druckit lite vatten.. Klockan ringde vid sju men jag var tvungen och sjukanmäla mig, sov rätt länge och när jag väl klev upp så började det svida som fasen i magen och sen började jag må illa igen=(
Lyckades ta mig ut i solen och krattade lite löv i värmen en stund sen satt jag bara och tittade på när Baileyz lekte med en pinne.




Mariette kom förbi med bilder på Zono. Vi tog barbackabilder i lördags (dagen innan han flög till himlen)   =(



                                                        Älskade vän

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättevackra bilder, på både Baileys och Zono... Förstår att du saknar honom... det är inte rättvist hur det blev. KRAM

2009-05-04 @ 08:11:31
URL: http://magnina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0