Pengar, pengar, pengar och tid...

....Är alltid något som är i vägen.... Jag blir så less. Världen är orättvis. Varför får en del flera miljoner för att göra en jäkla film eller bara blogga om sitt lyxliv och så får dom en jävla massa pengar... SUCK.

Jag håller på att gruva mig för diverse saker nu.. Zorba åker till en fodervärd på lördag, känns inge kul att behöva lämna bort henne pga av Just det, tids och pengabrist..  Sen gruvar jag mig för sommaren, måste ha ett jobb. Någon som har ett till övers? Sen ska jag till Australien till nyår, hur fan ska det gå till med minus 1 miljard på kontot?? Jag vill så mycket men vet inte vart jag ska börja..
Jag vill resa till en massa ställen men samtidigt va hemma och gå en massa kurser med hundarna och hästen.. Det går lixom inte ihop riktigt... Äta kakan men ha kvar den... Det vet vi ju hur det går, inte alls..
Vet inte ens vad jag vill bli när jag blir stor...:S
BLÄ!!

Bondi Beach. Längtar tillbaka...       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0