Sååååå jäkla trött!

Har faktiskt haft en bra vecka. Första veckan på praktiken är avklarad och dom har varit så schyssta och trevliga och berömt mig massor, så jäkla kul att dom uppskattar det man gör=)  Jag har hunnit med allt ifrån vaccinationer på valpar till avlivningar av gamla hundar och vanliga rutinoperationer samt sålt lite foder oxå, askul med kortbetalning, massa knappande på datorn=)

Zono får massage och lite annat fix varje dag nu för att ryggen ska bli ok. Rätt mysigt att bara vara där och pyssla på och han verkar uppskatta behandlingen=)

Baileyz fick en dusch och schamponering igår så här inför påsk, mindre uppskattat men han blev dock glad igen när jag slängde åt han godis, matvrak. Han fick resterna av min lunch idag och han är helt galen, ögonen blir stora som tefat och han ser helt besatt ut när han glufsar i sig maten som om han aldrig kommer att få äta igen.. Han är såån labbe=)

Tobbe har gått och lagt sig, tror Baileyz oxå smet upp, Tarzan o Zorba ligger här i soffan med mig och jag kan knappt hålla ögonen öppna längre, har varit uppe sen typ halv 8 i morse och nu är klockan för tusan 03.15.. Helt sjukt.. Men vi har lagat mat hela kvällen, en massa pajer som ska med upp till Höglekardalen=) Vi drar dit i morgon och firar påsk, äter gott och åker förhoppningsvis både skoter och skidor med hundarna, alla 3 ska me till fjällen=)

God natt och sov gott, det ska jag göra!! (El kanske rättare sagt god morgon förresten) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0