Australien nästa eller??

Hej hopp..
Fy fan vad det är jobbigt med val... Jag kan som ni alla vet aldrig bestämma mig. Nu har jag alltså Perth eller Ås att välja mellan. Kan verka vara ett simpelt val men det är mycket runt omkring. Skolan börjar på Tisdag och kommer bara vara ett år. Har ju rätt kul hemma nu med ridning, agiltyträning, cheerleading och så skolan då.. Det som är med skolan är att det kanske inte blir nåt nästa år, det är ju första året dom kör denna utbildning.. Men funkar allt så kör dom väl fler år..
Jobbet i Australien kanske aldrig kommer tillbaka heller.. Gården finns ju kvar och det är en jättetrevlig gård med supertrevliga människor! Men det kanske finns andra jobb nån annanstans i Aus sen.. Fast tänk om man blir fast med gubbe o barn hemma om man stannar ett år till?
Har lite annat jag skulle behöva fixa innan jag åker om jag ska åka, vad gör jag med lägenheten och hundarna.. Vill inte bli av med varken det ena eller andra för gott... Vill ha tillbaka allt när jag kommer hem igen....
JAG BLIR GALEN AV ATT BEHÖVA VÄLJA!!!!
Måste ta en kopp te nu....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan välja åt dig då blir det enkelt, för jag klarar mig inte utan dig!! =(

2009-08-29 @ 13:47:24
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhhh! <3

2009-08-29 @ 16:46:35
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0