Börjar bli sjuk.

Jäkla skit.. Jag kommer att bli sjuk.. Suck!
Har känt mig lite skum nu på kvällskvisten, började efter träningen, hade lite huvudvärkskänning, lite feberkänsla, började kännas konstigt i halsen, hostar lite och ja, det känns helt enkelt att det ä på G. Jag vill inte va sjuk, jag hatar att va sjuk när man är ledig. Jag vill kunna rida och träna juh.
Marina for nyss hem, hon var här och fikade och så tränade vi lite på hennes ena dans, försökte komma på lite armrörelser. Hon ska tävla om 2 veckor;)
Mamma var oxå förbi en sväng, trevligt.
Ska dricka lite mera te och sen gå och lägga mig så kanske förkylningen ångrar sig och ger fan i mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0