Efter regn kommer sol.. Tydligen.

Hade bestämt att jag skulle ut och rida i morse med Felicia men det VRÄKTE ner och då menar jag verkligen VRÄKTE! Felicia ringde och skulle iaf åka till stallet men jag låg kvar i sängen och gosade med Zorba=)
Har inte gjort mycket idag.. Kollat på tv och sen var det cheerträning och som tur var hade vi solsken=) Dock blåste det rätt kallt. Vi provade träningskläderna, dom var väldigt små i storlekarna.. Måste fixa det, dom som är lite längre måste ha large, så små var dom. Det är ju inte så att vi direkt är feta i vårt lag...

Efter träningen åkte jag hem och hämtade Baileyz, tog med han till stallet och så tog vi oss en lung skogstur med Lasse. Dock var inte Baileyz lugn, han sprang som en galning hit och dit i skogen=)
Det var lite kallt men mysigt. Ska rida imorgon oxå=)
Nu blir det en kopp te och så ska jag kolla klart på Meet Joe Black.

Kommentarer
Postat av: Michaela

1.Först har du sida uppe som du vill ha med.

2. Sen trycker du knappen "Prt scrn" som finns någon stans i de högra områder där uppe.

3. Du öppnar Paint

4. Du trycker "ctrl" och "V". Då får du inte hela bilden/sidan.

5. Sen trycker du på "knappen" (i paint )

som heter "Markera" De är en fyrkant.

6. Du drar linjerna runt de du vill ha och högerklickar och trycker "klipp ut"

7. Du öppnar en ny sida av paint och höger klickar "Klistra in"

8.Om de är massa vitt runt bilden så är de smart att dra in den vita "kanten" så den vita rutan inte blir så stor.

9. Gå in i Arkiv - Spara som. och spara bilden. De är viktigt att du sparar bilden i filformat "JPGE (*.JPG;*.JPEG;*.JPE;*.JFIF)

Annars går de inte att ladda upp bilden på bloggen tex.



LYCKA TILL!!

2009-08-19 @ 07:14:27
URL: http://minzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0