Fortsättning på mysdagen..

Det här stallet har världens potensial! Det är rätt förfallet nu men det var så fint förr! Till höger (utanför bilden såklart) så finns en tennisplan och en pool!!!

Det finns världens finaste skogsbana, skogsvägsbilderna från förra inlägget är därifrån, sen finns (fanns) det en egen travbana! Jag skrev en text (Fd travbana) och gjorde en svart pil mot den men det syntes ju knappt:P


Förr i tiden var det Göstahultdagarna och det var massa folk som kom dit och tävlade i ponnytrav, hoppning och terränghoppning m.m och nu är det knappt nå hästar där=( Jag var med på Golden Knight och Peter Pershing i terränghoppning en gång, det var såå kul=)

Jag hade två minishettisar som jag fick pyssla med där oxå, Maja och Minette, tyvärr var min favvo Minette inte vid liv längre men Maja var det! <3 Och hon hade dessutom ett "föl" på 4 år: Pyret=)
   
Tjockisen Maja 14 år=) Hon var alltså bara 1 år när jag var där och tömkörde o dona på=)


Majas översociala men söta dotter Pyret, hon följde efter mig som en svans=)


Här bor Maja och Pyret. Utsikt från stallet över Göstahult mot Zapps stall. Cyklat denna väg hur många gånger som helst!
 

Åkte även förbi vår gamla ridskola Karlstad Ridklubb, KRK:
   
Norpade en gammal bild från KRKs sida, ett flygfoto över anläggningen:


Norpade även några bilder på min favvoponny Pickles<3
Vet inte hur många gånger hon kastade sig åt sidan precis i landningen efter hindrena och jag flög som en vante, haha=)
 
 


Längtar tillbaka till den tiden, då hade man inga bekymmer, bara en himla massa hästar att ta hand om! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0