Hallå!

Hej.
Var tvungen att kasta in in ett inlägg innan jag somnar. Har sovit toklänge idag, igen.. Sen var jag och Fatima ute och red, jag red "Rosa" en treåring från stallet. Hon började ridturen med att bocka. Hoppsan! Det var ett tag sen jag satt på nån som bockade=) 
Hon var iaf rätt lugn och sansad resten av turen, vi skrittade bara men med tanke på att Baileyz for runt oss som en vettvilling så var hon väldigt cool. Han skrämde dock båda hästar en gång då jag ropade på honom för att jag inte såg han,då kom han som ett skott ur skogen bakom oss, Rosa höll på att krypa ur skinnet=) Sen har vi hoppat igenom och över en massa vattenpölar, hehe.
Defiant Rose:

Sötis=)

I hagen med bästisen "Haja":


Baileyz och Kiida busar:




Kvällen avslutades med middag hos Ac och Micke i Krokom. Trevligt=) Vi har inte träffats på huuur länge som helst, synd att jag då fick sitta med Micke och datorn hela kvällen för att få till vår skiva inför morgondagens cheeruppvisning.. Vi har ju ändrat om lite och lagt till en dans så gamla skivan gick ju inte att ha... Men efter mycket jävlandes så fick vi (han) till det!! Nästan helt som det skulle va=) Så nu är jag peppad inför matchen!
Kom dit och kolla. Hofvallen kl 13.00.
Nu ska jag sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0