Yranhelgen

Jobbade torsdag och fredag vid insläppet, kollade biljetter och satte på band, stod även innanför visiteringskontrollen och kollade så ingen smet in utan band.. Hände lite roliga saker där faktiskt.:P
Fatima, jag och Nina jobbar. Kul UV-lampa:P
           
På torsdagen var det iaf full rulle när alla skulle ha 3dagars band. Vi stod precis ovanför stora scenen så vi hörde Sahara Hotnights, Takida, Anna Ternheim (gillade faktiskt henne) Veronica Maggio, Ulf Lundell, och A Camp. Trevligt. Jobbade med riktigt trevligt folk, varav en kille- Raymond var en riktigt kul typ, jag frös så då tyckte han att vi skulle boxas och det gillar jag! Så vi hade en boxsession där vid vakten, skrämde några av fyllpropparna där, moahaha. Han hade tävlat i boxning så nu har jag fått lite tekniktips, längtar till Boxpassen på Golds drar igång!!
Lite cheerleading blev det oxå båda dagarna, körde bygg med Björn (som är 200nånting cm lång) Vi gjorde ett axelsittande, damn jag blev ju höjdrädd!! ;) Sen på fredagen lärde jag Raymond första 8:an i Pokerface;) Synd han bor i sthlm annars hade vi norpat honom till laget.
Somnade inte förän sex, halv sju eftersom jag fastnade framför en film när jag kom hem, var hyfsat trött när jag klev upp på lördagen! Jag och laget och en hel drös till skulle till Österängsparken kl:11 och träna inför Michael Jackson tributen som sen hände vid Tuttifrutti scenen 13.30. Var kul men det var så himla trångt så man kunde knappt dansa..
Spana in klippet här nedanför (ingen ur vårt lag syns under dansen, men Olle och Fatima är mitt i bild på slutet) <3
På em var jag och Felicia och spanade in EMD i solskenet i Badhusparken, dom är verkligen sjukt bra på att både sjunga och dansa! (avundsjuk).



På lördagskvällen gick jag på yran, själv mesta delen av tiden, var på fruktansvärt dåligt humör så jag orkade inte umgås.. Ursäkta språket men fy fan va arg (o lite ledsen) jag var!! O så sprang det runt tusentals jävla glada människor överallt. Var på väg att åka hem efter Amy McDonald hade spelat men hade inget sätt att ta mig därifrån!! Blev ännu mer förbannad då, har ni varit så där jävla arg så att tom tårarna kommer??
Gick iaf tillbaka in på området och snacka med Raymond som jobba, blev på lite bättre humör. sjukt lättsam människa! Spanade in introt till Presidenttalet och sen klämde jag in mig i folkmassan för att kolla Lady Gaga. Har aldrig känt mig så ensam bland så mkt folk och såklart bara för att reta upp mig ännu mer så stod det en typ framför mig med ett kråkbo till hår så jag såg tamefan knappt nåt! Efter ett tag försvann iaf 2 pers så jag kastade mig dit och tog deras plats och därifrån var det fri sikt. In your face bitches runtomkring som inte hann före! Sen var Gaga så grymt bra och galen så jag blev på bra humör! Finally!
You made my day Gaga:)
 
 

Amy McDonald


Hela söndagseftermiddagen har ägnats åt cheer men jag orkar inte skriva om det två ggr så gå in på vår tränarblogg i stället om du vill läsa. Sov knappt nåt i natt heller så jag är sjukt trött nu.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0