Lite allt möjligt..

Lördagen (solig och varm) började med att jag for till Step In där en kompis skulle bli filmad när hon ledde ett danspass, det var en rätt skön start på dagen=) Efter det for jag hem och käkade lite frunch och sen bar det iväg upp till Önsjön där det blev bad och en massa solande. Fatima och Olle var redan där och Felicia o Ralf kom förbi en sväng. Det var enormt mycket folk där!!

Sen blev det köttbullar och spagetti till middag, smaskens=) Trist att äta själv dock, Tobbe är aldrig hemma...
På kvällskvisten bar det iväg med Byzen o hundarna in till Park där vi spelade volleyboll, sjukt kul. Var väl 15 år sen sist.. Mitt i matchen började det åska och blixtra och sen kom det en störtskur! Fanns ett tak att gå in under så det blev en liten paus sen bar det iväg ut på planen igen.=) Man har hyfsat välpolerade fötter nu iaf efter den där hårda sanden, blev ju nästan skinnflodd efter ett tag, aoch.

Nu idag, Söndag blev det till att kliva upp tidigt eftersom vi skulle iväg och cheera. Det var riktigt skönt väder idag oxå=) Synd bara att Republicans förlorade=( Såå nära att vinna. Dom tog ledningen, sen gick d mindre bra så Kristianstad tog över ledningen och i sista minutrarna var det såååå nära en touchdown för Jamtland! Damn!

Frösön i bakgrunden, nice;)
Nu är jag trött, börjar få huvudvärk och är hungrig, det botas nog bäst med lite mat, massa vatten och en powernap ute på gräsmattan kanske;)
C ya later:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0