Mina vänner!!!!! <3

Rensade bilder och hittade denna på helt fel ställe..
Det var sista dagen vi umgicks, snyft. Sista veckan i skolan avslutades med en tripp på finlandsfärjan och en dag i sthlm.
Det här va efter liite mkt vin för Ninni och Sonja, vi smögsöp i en park någonstans i sthlm. Fyfan va kul jag haft med min klass och speciellt med dom härliga tjejer jag bodde med! Och Cissi o Johanna!
Jag älskar er alla!!! <3
Karin, Ninni och Sonja eller Karilainen, Ninns och Snojja:P

Jag o Ninns någonstans i Finland:)

<3  Vi har varit ute på massa skoj tillsammans och bakat lussebullar=)
  
Ja fixa Sonjas frilla en gång=) Jag och Karin hoppar Pamelas fina häst Harmo! 
   
Vi har söta ormar på skolan- Majzan=)
   
Skrubbat ridhus på Savvojärvi Gård=) Träffat ett lodjur=)

Jag skulle kunna lägga ut en miljon bilder på allt kul vi gjort och sett men det går ju inte=)
Saknar er <3 !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0