Ont i halsen...

Verkar inte som att jag kommer undan förkylningen/flunsan eller vad det nu är.. Svinflunsa kanske..
Har sovit mestadels av dagen, druckit massa te med honung men det hjälper inte, lindrar halsontet just för stunden bara. Jag är lite bitter eftersom jag hade tänkt köra hårdträning i morgon. Det går ju inte när man är sjuk. Fast jag kan stå på sidan och skrika åt laget i stället, det kan bli kul!
Jag och Anna hade tränarmöte ikväll med Sara och Michaela som ska ta över juniorträningarna. Pratade lite om hur hösten kommer se ut för lagen och föreningen. Blir nog bra känns det som. Vi ska försöka få in ännu mer medlemmar oxå. Nån som är sugen? Då är det bara att höra av sig!

Kollade på reprisen av Prison Break nyss (eller Pako som det heter på finska, hehe), det är så himla bra men nu var det sista avsnittet=( Fernando Sucre (Amaury Nolasco) är min favvokaraktär;) Lincoln (Dominic Purcell) ligger oxå på topp.

Måste sova nu, börjar känna mig lite väck...

Kommentarer
Postat av: michaela

jag börjar nog på gold nästa vecka på måndag :D

2009-08-27 @ 07:16:24
URL: http://minzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0