Ring ring!

Halloj.
Idag har jag haft en riktigt skön dag=) Vaknade vid 9 men låg kvar och mös i sängen tills Roy ville att jag skulle kliva upp=) Både Henrik och Jenny jobbade, hon kom hem vid två och då for vi och kolla in en häst och hundaffär, nice. Sen for vi ut och red. Det var riktigt roligt, jag red en 19årig söt arab.
Min söta lånehäst=) Tequila:


Var hur fina ridvägar som helst! Galopperade på en tokmysig gräsväg i skogen. Vi klättrade lite oxå, önskar vi hade så här härliga ridvägar hemma!
Mitt i skogen fanns det dessutom en telefonkiosk fastsatt i berget, haha!



Min häst ville inte gå in i telefonkiosken:P
 

Fin utsikt, med ett par araböron i förgrunden:
 

Jenny och Herina funderar på hur dom ska ta sig över det enorma diket:P


Jenny skrattar så hon håller på att ramla av hästen=)


Efter vår superroliga ridtur for vi in till Kil och skulle handla och där var det raggarbilar i mängder, vi möttes av en gulsvart Camoro el någe som kom på ställ i rondellen, haha!
En jäkel kom i en svart corvette!!! (men för ny för o va riktigt snygg)

Druckit te, fikat och kollar nu på Two and a half men, kul!!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0