Solig dag=)

Idag har jag, Felicia och Baileyz varit upp till Önsjön en sväng.


Baileyz badade som en galning, hoppade från bryggan=)


Baileyz snygga landningsteknik:)              Hugger in på Önsjön, haha.
  
Baileyz simmar o matte garvar åt han:P

Chillar:


Vi hade cheerträning idag oxå, körde hårt idag, har aldrig kört så hårt tror jag eller så berodde det på värmen.. Vi sprang massor och körde ben och magövningar och stretchade. Nice. Övade på söndagens program oxå.
Republicans spelar mot Kristianstad kl 11.00 på Hofvallen, söndag. Kom dit och heja!
Tvillingarna fyllde år så dom hade med sig muffins, sjukt goda!!! (Jag tog 2) :P


Efter träningen for jag, Felicia och hundarna till agilitybanan, Bailez var jätteduktig!! Fick han att springa på min högra sida, vilket inte alls gick härom dagen. Han körde allt prickfritt, tunnel, både rak, böjd och den platta! Hinder, A-hindret, balansbommen, långhoppet, tom däcket gick tokbra!!! Vi provade slalom idag oxå, gick oxå bra, fast jag är lite osäker på hur jag ska lära in det på ett bra sätt.. Nån som har nåt bra tips?
Övade vippbrädan oxå, gick helt ok=)
Roligast var nog när vi övade att byta håll vid hindrena, från att ha han på höger sida till vänster, han va såå duktig. Det gick ju inte ens förra gången och nu gick det hur lätt som helst! I farten! Wohoo vad jag är stolt över min smarta lilla labbe!
BäbisBailarn!! Eller som ja först döpte han till: Blue-eyed Baileyz<3


Sen försvann dom blå ögonen=( Men han e söt ändå!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka superhärliga bilder från badturen! Han ser så lycklig ut lilla Bailarn.. :)



Och så vackert och underbart som det kan vara här i Jämtland, inte vill du väl flytta till Sthlm? ;)



KRAM

2009-08-11 @ 18:54:06
URL: http://magnina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0