Tröttast.

Sov toklänge idag, till 12.30 :S 
Sen var jag och mamma och fikade på Björkbacka:


Jag har varit sjukt trött hela dagen, trots att jag vart ute. Blev iaf piggare av träningen. Skönt väder ute. Vi tränade lite elevators med mig som topp, gick bra med tanke på att jag är 26 och en fegis:P
Gick igenom uppvisningsgrejerna inför söndagen. Byggde även med Jasmine, som är 12 och helt orädd. Gick skitbra!


Rolig bild:P


Sen var jag förbi syrran och fikade lite och snackade, mamma var oxå där, trevligt. Nu har jag ont i huvudet och är trött igen...
Baileyz och Tobbe:

God natt.. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänkte göra de ändå, dom kan ju kanske behöva lite extra :) Haha såklart så saknar jag er, känner bara att jag inte har tiden och orken för cheerleadingen =/



Jag fixa mitt namn i paint och spara sedan texten, sen så... äsch alltså det är svårt att förklara men jag ska länka dig sidan ! Inte svårt när man läser hon som beskriver hur man gör! :) http://www.designadinblogg.se/ hitta inte vart det står, men kolla på hennes blogg och leta dig fram i kategorierna som står på sidan. Säg till om du inte hittar så ska jag kolla mer sen :)

2009-08-21 @ 16:22:42
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0