Dagen innan nyårsaftonen...

..började inte som planerat.. :( Skulle träffa Fatima på gymmet 8.30 och sen sola. Vaknar av att hon ringer kl 9. Fan! Åkte inåt stan, plockade upp Felicia och mötte Fatima vid halv elva för lite shopping på stan.. Inge tränande för min del idag, suck. Det enda jag gjorde på gymmet var att prova kläder i omklädningsrummet:S
Min nya asballa skitsnygga megasköna tröja:


Skulle handla och tänkte inte på vilken dag det var (nyår imorrn lixom) och jävlar vad folk det var! Hela Coopparkeringen full! Hamnade tillslut på Maxi vilket oxå var proppat.. Handlade en massa men glömde smöret och toapappret, damn! Köpte med fika (bra Jenny efter en dag med ingen träning) for hem och packade upp, tog in hundarna och drog till min nyvunne vän och granne Malin;) Sen satt jag där och drack te och snackade skit några timmar, trevligt.
Kändes som det var -30 grader ute idag men när jag kollade på termometern stod det -15, mesigt!

Nu blir det te och sova för i morgon ska jag ha stallet hela dagen=) Blir nog en ridtur på Haja om det inte är svinkallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0